پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۵:۳۳ ق.ظ

یازدهمین دوره آزمون مهارت‌های زبان فارسی دهم شهریور برگزار می‌شود

یازدهمین دوره آزمون مهارت‌های زبان فارسی دهم شهریور برگزار می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از برگزاری یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال ۱۴۰۲ در داخل و خارج کشور در روز جمعه دهم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، یازدهمین دوره آزمون سامفا (دانشگاهی) روز جمعه ۱۰ شهریورماه سال ۱۴۰۲ در داخل کشور شامل شهرهای: اصفهان، تهران، همدان، سنندج (فقط صبح) و خارج از کشور در شهر نجف اشرف (عراق) (صبح و بعدازظهر) برگزار می شود.

این آزمون در حوزه‌های داخل کشور به صورت الکترونیکی و در خارج از کشور به روش مبتنی بر کاغذ برگزار می شود.

کارت‌های شرکت در آزمون متقاضیان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه تا روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و شماره گذرنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.

متقاضیانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام خود را فراموش کرده اند، می‌توانند برای دریافت شماره پرونده با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۹۴ با پیش شماره ۰۲۶ تماس بگیرند.

داوطلبان حوزه‌های داخل کشور در صورتی که مشکلی در پرینت کارت خود مشاهده کردند، برای پیگیری لازم است با شماره تلفن اعلام شده (تلفن ۳۶۲۷۰۰۹۴ با پیش شماره ۰۲۶) تماس گرفته و متقاضیان حوزه نجف اشرف (عراق) لازم است برای رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون خود در تاریخ تعیین شده به آدرس محل برگزاری که در کارت آزمون درج شده، مراجعه کنند.

آدرس محل رفع نقص کارت و برگزاری داوطلبان خارج کشور: حوزه عراق (نجف اشرف) آدرس: النجف الاشرف، شارع الجنسیة، عمارة اوربت للحاسبات طابق ثانی، معهد حیاة النفوس


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی