چالش‌های مجری‌گری به زبان فارسی برای مجریان برنامه «ساعت به وقت قدس»

سوسن الهمه و علی خلیلی مجریان برنامه ساعت به وقت قدس درکنار امیر تاجیک، تهیه کننده برنامه، نهم مهر ماه در برنامه صبح بخیر ایران حضور پیدا کرند تا با مجری برنامه گفت‌وگو کنند. آن‌ها در این برنامه از چاش‌های مجری‌گری به زبان فارسی 

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ سوسن الهمه و علی خلیلی مجریان برنامه ساعت به وقت قدس درکنار امیر تاجیک، تهیه کننده برنامه، نهم مهر ماه در برنامه صبح بخیر ایران حضور پیدا کرند تا با مجری برنامه گفت‌وگو کنند. آن‌ها در این برنامه از چاش‌های مجری‌گری به زبان فارسی و جذابیت‌های برنامه ساعت به وقت قدس سخن گفتند.

تاجیک گفت: موضوع فلسطین برای کشور ما و جهان اسلام اهمیت زیادی دارد. در طول سال‌های اخیر حجم زیادی محتوا در این جهت تولید شده، اما به صورت عمیق به آن پرداخته نشده بود. به همین دلیل مدیران رسانه ملی تصمیم گرفتند که برنامه‌ای را تهیه کنند که در آن هر هفته به صورت تخصصی به فلسطین پرداخته شود.

وی افزود: در این برنامه تحلیل اتفاقات فلسطین به صورت تخصصی صورت می‌گیرد. ما تصمیم گرفتیم که در این برنامه از مجریان غیر ایرانی کمک بگیریم. خوشبختانه استقبال خوبی از این برنامه صورت گرفت.

الهمه اظهار داشت: اجرا به زبان فارسی برای ما چالش‌برانگیز بود و اوایل کار سختی‌های زیادی را متحمل شدیم. برای من به شخصه این یک چالش جذاب بوده است. معمولا ما قبل از ضبط چندین بار تمرین می‌کردیم تا از لحاظ گویش و اجرا به کیفیت مد نظر برسیم. به واسطه همین تمرین معمولا خروجی خوبی از برنامه داشتیم.

خلیلی گفت: کار کردن در این برنامه برای من لذتی بزرگ بود. اوایل سختی‌های زیادی داشتیم. حقیقتا اوایل انتظار چنین استقبال زیادی از مردم نداشتم. اما در کمال تعجب شاهد بازخورد خوب مردم و ابراز علاقه آن‌ها به فلسطین بودیم. ما در این برنامه در قالب بخش‌های متعدد به تحلیل دقیق وضعیت فلسطین و آگاهی رسانی می‌پردازیم.

الهمه گفت: خوشبختانه ما بازخوردهای خیلی خوبی از مردم دریافت کرده‌ایم. نکته جالب این است که خبرها بسیار به روز بوده و به صورت خیلی خلاصه ارائه می‌شوند و مورد تحلیل تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند.

تاجیک در آخر اظهار کرد: هدف ما این است که برنامه را تا حد امکان تعاملی کنیم و به همین جهت مسابقاتی را به آن اضافه کرده‌ایم. همچنین علاقه‌مندیم که بر موضوع کودک فلسطینی متمرکز شویم و سهم خود را از کارهای انجام نشده در زمینه فلسطین انجام دهیم.

صبح بخیر ایران برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر سلطانی که هر روز صبح ساعت ۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود..

مخاطبان برنامه می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق فضای مجازی به نشانی @sobhbekheyrtv1 ویدیوهای برگزیده صبح بخیر ایران و تصاویر مربوط به برنامه را مشاهده کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی