مهلت ثبت‌نام برای حمایت از «پژوهش‌های حوزه آموزش فارسی» تمدید شد

تمدید مهلت ثبت‌نام برای حمایت از پژوهش‌های حوزه آموزش فارسی | ایبنا

مهلت ثبت‌نام برای بهره‌مندی از طرح‌های حمایتی بنیاد سعدی از «پژوهش‌های کاربردی، رساله‌های دکتری و پایان‌نامه‌های مرتبط با آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» تا سی‌ام مهرماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، این مرکز به عنوان متولی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در کشور، از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا در موضوعات مرتبط با «آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» حمایت مالی و معنوی می‌کند.

«پژوهش‌های پیکره‌بنیاد در حوزه تولیدات گفتاری و نوشتاری فارسی‌آموزان غیر ایرانی»، «پژوهش‌های مرتبط با سنجش و ارزشیابی توانش ارتباطی فارسی آموزان غیر ایرانی»، «پژوهش‌های مرتبط با تربیت مدرس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»، «پژوهش‌های مرتبط با آموزش زبان فارسی با هدف‌های ویژه»، «نیازسنجی در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان» و «تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»، اولویت‌های پژوهشی بنیاد سعدی هستند‌.

مهلت ارسال مدارک جهت بهره‌مندی از این تسهیلات، که تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام شده بود، تا ۳۰ مهرماه تمدید شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حمایت‌ها می‌توانند به آدرس https://s1f.ir/research مراجعه کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی