قدردانی از مجموعه‌ی «فارسی‌نامه»

مجموعه‌ی آموزشی «فارسی‌نامه» تألیف دکتر امیررضا وکیلی‌فرد، عضو هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، از سوی قائم مقام وزیر امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی مورد قدردانی قرار گرفت.

از میان کتاب‌های تألیف شده در سطح کشور مجموعه‌ی «فارسی‌نامه» به عنوان کتاب برتر آموزش زبان و ادبیات فارسی به غیرفارسی‌زبانان انتخاب شد. این مجموعه که در شرکت فرهیختگان آموزشکاوی زبان فارسی مستقر در پردیس علم و فناوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تولید شده است که با تکیه بر یافته‌های دانش آموزشکاوی و رویکردهای نوآورانه یادگیری زبان دوم، برای نخستین بار از فناوری‌های نوین پیشرفته بهره‌ گرفته است.

هریک از کتاب‌های این مجموعه به پنج مهارت اصلی زبانی (شنیداری، گفتاری، خوانداری، نوشتاری، فرهنگی و اجتماعی) و زیرمهارت‌های زبانی (دستور، واژه و تلفظ) می‌پردازد. قابل ذکر است که سطوح عمومی بر مهارت‌های شنیداری و گفتاری برای تقویت ارتباط مؤثر در موقعیت‌های واقعی زندگی با فارسی زبانان تأکید دارند.

گفتنی است مجموعه کتاب‌های فارسی‌نامه سطوح عمومی پایه (پایه و فراپایه)، میانی (فرومیانی، میانی، فرامیانی) و پیشرفته (فارسی دانشگاهی برای علوم پرشکی، علوم اجتماعی، علوم انسانی، علوم مهندسی) دارد که در حال حاضر کتاب‌های علوم پزشکی و علوم اجتماعی از این سطح تألیف شده است و فارسی‌نامه‌های علوم انسانی و علوم مهندسی هم در راه هستند. سطح پیشرفته‌‌ی این مجموعه کمک می‌کند که دانشجویان برای ورود به دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور با فارسی‌نیمه‌تخصصی رشته‌های خویش در گروه‌های مختلف دانشگاهی آشنا شوند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی