فراخوان فیلم «سه دقیقه با حافظ» به مناسبت شب یلدا

به منظور آشنایی بیشتر با آیین شب یلدا و سنت حافظ خوانی در این شب، روابط عمومی بنیاد سعدی فراخوان دریافت فیلم حافظ‌خوانی را برای فارسی آموزان و فارسی دانان خارج از کشور اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، آیین و جشن شب یلدا که در بلندترین شب سال برگزار می‌شود، جزو کهن ترین آداب و رسوم ایرانیان است. در این شب بلند، ایرانیان تا پاسی از شب کنار یکدیگر بیدار می مانند و به حافظ خوانی می پردازند.

همچنین چیدن سفره شب یلدا که در آن میوه‌های فصل و آجیل شب یلدا به چشم می‌خورد، مرسوم است؛ به همین منظور و در جهت آشنایی بیشتر فارسی آموزان و فارسی دانان و همچنین گسترش زبان فارسی در خارج از مرزها بنیاد سعدی این فراخوان را اعلام کرده است.
در همین راستا؛ فارسی‌آموزان و فارسی‌دانان خارج از کشور که علاقه‌مند به شعرخوانی هستند، می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ به صورت فایل با کیفیت و به شماره ۰۹۰۲۲۱۱۱۹۴۳ در برنامه واتساپ ارسال کنند.

بهترین آثار در برنامه تلویزیونی «صبح پارسی» شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود به سه نفر که بهترین اجرا را داشته باشند، اشتراک رایگان یکساله طاقچه بی‌نهایت اهدا خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، علاقه‌مندان در داخل کشور نیز می‌توانند در این فرخوان شرکت کنند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی