فارسی آموزی ۴۰۰ نفر از ۲۵ کشور جهان در مرکز آموزش زبان فارسی آنکارا

مرکز آموزش زبان فارسی و نمایندگی بنیاد سعدی در آنکارا موفق به ارائه خدمات آموزشی به بیش از ۴۰۰ فارسی آموز از ۲۵ کشور جهان و ۳۰ شهر ترکیه شد.
به گزارش پایگاه خبری زبان و نوآوری از روابط عمومی بنیاد سعدی، در سال گذشته با ایجاد بسترهای آموزش مجازی به وسیله بنیاد سعدی و ارائه امکانات آموزش حضوری که توسط رایزنی آنکارا از دیرباز در این مرکز فراهم شده است، فارسی آموزانی از سراسر دنیا موفق به دریافت خدمات آموزشی از این مرکز به صورت حضوری و مجازی شدند.
در حال حاضر فارسی آموزان از آسیای جنوب شرقی تا آمریکای شمالی تحت پوشش آموزش زبان فارسی این مرکز قرار دارند و از لحاظ تنوع ملیتی، فارسی آموزانی از ۲۵ کشور دنیا و بیش از ۳۰ شهر ترکیه از جمله کشورهای افغانستان، لهستان، بوسنی‌و هرزگووین، لیبی، اسپانیا، عراق، ژاپن، اوکراین، مصر، کره جنوبی، سوریه، قرقیزستان، قزاقستان، فرانسه، آلمان، قبرس، انگلستان، آمریکا، عربستان سعودی، گرجستان، بلژیک، آذربایجان، الجزایر و یونان در این مرکز مشغول به یادگیری زبان فارسی به صورت حضوری و مجازی هستند.
گفتنی است، وجود تنوع ملیتی در بین زبان آموزان مرکز آنکارا باعث شده است، برخی از کلاس‌های آموزشی این مرکز زبان آموزانی را از چند فرهنگ مختلف به صورت یکجا در خود داشته باشد. در واقع برگزاری این کلاس‌ های چند فرهنگی تجربه‌ ای بسیار گران بها برای این مرکز به ارمغان آورده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی