راه‌اندازی گروه آموزش انجمن دانش آموختگان زبان فارسی در فضای مجازی

قزل سفلی از راه‌اندازی گروه آموزش انجمن دانش آموختگان زبان و ادبیات فارسی اوگاندا با رویکرد تبادل آموخته‌ها، تجربیات و شناخت هرچه بیشتر ایران در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کامپالا با بیان این خبر، اظهار کرد: گروه آموزش انجمن دانش آموختگان دوره مقدماتی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه‌های مختلف اوگاندا در بستر فضای مجازی (واتساپ) راه‌اندازی شد.

وی حفظ ارتباط و دستیابی به یکدیگر، سازماندهی و تبادل آموخته‌ها، تجربیات و شناخت هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران که گامی مناسب در جهت ترویج زبان و ادبیات فارسی را از اهداف راه‌اندازی این گروه آموزشی دانست.

قزلسفلی افزود: استفاده از ظرفیت‌های دانش آموختگان و هماهنگی برای تشکیل دوره‌های بعدی، اطلاع رسانی سریع برای برگزاری دوره‌ها، برنامه‌ها، نشست‌ها، تسهیل مشارکت اعضای گروه در فعالیت‌ها و مناسبت‌های مربوط به فرهنگ و ادبیات فارسی، پشتیبانی از خلاقیت آن‌ها و ... از قابلیت‌های استفاده از این گروه آموزشی است.

وی ادامه داد: دانش آموختگان دوره مقدماتی زبان و ادبیات فارسی عضو این گروه واتساپی به عنوان یک انجمن ضمن شناخت بیشتر مناسبت‌های مختلف و کسب آگاهی از اخبار و گزارش‌های مربوط به کشورمان از مواضع بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند. 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی