دومین شماره پادکست «تاکسی ایتالیا» منتشر شد

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در رُم با مشارکت فارسی‌آموزان سطح پیشرفته، دومین شماره پادکست «تاکسی ایتالیا» را تولید و منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری زبان آوری از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تهیه پادکست «تاکسی ایتالیا»، محصول دهها ساعت کار و فعالیت فارسی‌آموزان سطح پیشرفته دوره‌های آموزشی زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در رُم است که با محتوای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ غذایی ایتالیا به مخاطب فارسی زبان تهیه و تدوین شده است.

کارگروه تولید کننده این پادکست با مشاوره و زیر نظر رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا، پس از انجام تحقیقات، تهیه متن و انتخاب موسیقی، با تلفیق کلام تک گویانه، گفتمانی و صداپیشگی با موسیقی انتخابی تلاش کرده سفر آوایی ماجراجویانه‌ای را در آداب و رسوم و فرهنگ غذایی این کشور برای مخاطب فارسی زبان برنامه ریزی کند و خروجی پس از آماده سازی های فنی صدا توسط رایزنی فرهنگی کشورمان در سرویس‌های پخش صوتی (Spotify) از معتبرترین پلت فرم‌های پخش موسیقی و پادکست در دنیا با بیش از ۱۶۰میلیون کاربر و پلت فرم (CastBox)  ازمعتبرترین پلت فرم‌های پخش پاد کست با بیش از یک میلیون کاربر (Google Podcast) و (Facebook Podcast) انتشار یافت.

این پادکست با مدت زمان 37 دقیقه  و 43 ثانیه از درگاه پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی رسمی رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی است، شماره نخست این پادکست به معرفی فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده ایتالیا به مخاطب فارسی زبان اختصاص داشت و در شماره‌‌های بعدی مجموعه پادکست‌ها که به زبان ایتالیایی خواهد بود، به جذابیت‌های گردشگری و معرفی مشاهیر فرهنگی ایران اسلامی پرداخته خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی