دوره تخصصی مجازی «آموزش زبان فارسی برای اهداف دانشگاهی»

بنیاد سعدی دوره تخصصی مجازی «آموزش زبان فارسی برای اهداف دانشگاهی» را به صورت آموزش همزمان در بستر مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، تاریخ شروع این دوره از نهم اسفند ۱۴۰۰ تا شانزدهم اسفند و روزهای برگزاری آن شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ با ظرفیت محدود ۱۰ نفره است.
مخاطبان این دوره علاقه‌مندان به آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در داخل یا خارج از کشور هستند که باید دارای مدارک کارشناسی ارشد یا دکتری آموزش زبان فارسی، دوره‌های تربیت مدرس زبان فارسی یا زبان‌های خارجی باشند یا شرایطی مانند: سابقه تدریس فارسی برای اهداف دانشگاهی داشته باشند. همچنین شیوه ارزیابی به صورت آموزش عملی فارسی برای اهداف دانشگاهی و فعالیت‌های کلاسی است.
فعالیت‌های اصلی و مهمی که در این دوره آموزش تخصصی مجازی دنبال می‌شود، شامل: آموزش تخصصی زبان فارسی برای اهداف دانشگاهی، آموزش روش‌های گوناگون تدریس فارسی برای اهداف دانشگاهی، مقایسه آموزش سنتی با آموزش تکنولوژی محور فارسی برای اهداف دانشگاهی، آموزش فارسی برای اهداف دانشگاهی در بستر مودل، آموزش عملی زبان فارسی برای اهداف دانشگاهی و برخورداری از بازخورد تخصصی مدرسان مجرب می‌شود.
شروع ثبت نام این دوره از روز دوم اسفند ۱۴۰۰ و پایان ثبت نام هفتم اسفند خواهد بود و هزینه شرکت در این دوره نیز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان یا یک میلیون ریال است.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره برای درخواست ثبت نام، ارسال مدارک خود و کسب راهنمایی بیشتر درباره دوره با شماره واتساپ ۰۰۹۸۲۱۲۲۴۱۴۳۵۷ یا بنیاد سعدی ۸-۰۲۱۲۲۴۱۴۳۹۳ داخلی ۲۵۷ یا با ایمیل h.salimi@saadifoundation.ir تماس بگیرند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی