پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۵:۲۵ ق.ظ

دوره آموزشی زمستان ۱۴۰۰ زبان فارسی در بستر فضای مجازی

 

بنیاد سعدی دوره آموزشی زبان فارسی را در کلیه سطوح آموزشی از نوآموز تا پیشرفته (دوره آموزشی زمستان ۱۴۰۰) را در سه منطقه زمانی جهانی برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، این دوره آموزشی در سطح جهان و به درخواست نمایندگان این بنیاد در خارج از کشور، در منطقه زمانی جهانی1 (Time Zone 1) ۱۱:۵۰-۱۰:۰۰ (به‌وقت تهران)، منطقه زمانی جهانی2 (Time Zone 2) ۱۵:۵۰-۱۴:۰۰ (به‌وقت تهران)، منطقه زمانی جهانی3 (Time Zone 3) ۲۱:۵۰-۲۰:۰۰ (به‌وقت تهران) برگزار می‌شود.
این دوره‌ها در سطح "نوآموز" (Novice) با بهره گیری از کتاب گام اول و در بستر فضای مجازی و کلاس‌های همراه با معلم و مبتنی بر مناطق زمانی همسان و در سطح "مقدماتی تا پیشرفته" در بستر سامانه آموزشی مینا در قالب خودآموز و تعاملی برگزار می‌شود، فارسی‌آموزان برای آگاهی از نحوه استفاده از سامانه مینا می‌توانند در صفحه نخستین وبگاه به بخش (How To) مراجعه کرده و پس از آن از محتوای آموزشی استفاده کنند.
گفتنی است، این دوره ها برای فارسی آموزان معرفی شده از سوی نمایندگی‌های بنیاد با احتساب تخفیف ویژه ارائه می شود. پشتیبانی فنی، رفع مشکلات زیرساختی سامانه آموزشی، تامین مدرسان دوره، برگزاری آزمون‌ها، ارزیابی کیفی آموزشی با معاونت آموزش و پژوهش خواهد بود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی