دهمین گردهمایی موسسه‌های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان برگزار می‌شود

بنیاد سعدی دهمین گردهمایی موسسه‌ها و نهادهای فعال در آموزش زبان فارسی در جهان را به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، « بررسی موضوعات روز آموزش زبان فارسی در جهان » و « فناوری‌های نوین در آموزش زبان فارسی» محور اصلی این گردهمایی یکروزه است که 15 بهمن 1402 در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

نمایشگاه آثار موسسات فعال در آموزش زبان و ادبیات فارسی در جهان، امضای تفاهمنامه میان بنیاد سعدی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه علامه طباطبایی، رونمایی از بخش اول سامانه یادگیری ترکیبی فارسی (سیتفا) و نرم‌افزار آموزش واژه، رونمایی از سند تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی و سند تربیت مدرس زبان فارسی، تقدیر از همیاران بنیاد سعدی در بخش گردشگری و رسانه و گرامیداشت استاد فقید «دکتر صفار مقدم» از دیگر برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

خاطرنشان می شود، گردهمایی موسسه های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان سالی یکبار به منظور تبادل نظر و اطلاع از آخرین فعالیت ها در حوزه آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان برگزار می شود و در سالهای گذشته میزبانانی همچون وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد ایران شناسی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و... داشته است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی