بررسی «گام اول برای فارسی آموزی» با استادان خارجی و ایرانی

نشست تخصصی مجازی «گام اول برای فارسی آموزی»، با حضور مولفان کتاب گام اول و مدرسان ایرانی و غیر ایرانی زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، چهارم بهمن ماه در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری زبان و نوآوری از روابط عمومی بنیاد سعدی، نشست تخصصی «گام اول برای فارسی آموزی» شامل معرفی مجموعه آموزشی گام اول است که در آن متخصصان و کارشناسان به نقد و بررسی این مجموعه آموزشی می پردازند.
در این نشست، رضامراد صحرایی معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی، احسان الله شکراللهی، رئیس مرکز تحقیقات زبان فارسی بنیاد سعدی در دهلی نو از هندوستان، سعید صفری استاد زبان فارسی دانشگاه بلگراد از صربستان، فلیحه زهرا کاظمی، رئیس بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بانوان لاهور از پاکستان، آرمینا سرگیسیان، استاد زبان فارسی دانشگاه دولتی زبان‌های خارجی ایروان از ارمنستان، سی ائون لی، کارشناس ارشد آزفا از دانشگاه علامه طباطبائی از کره جنوبی و زینب منتظری، مدرس زبان فارسی به غیره فارسی زبانان از ایران درباره مجموعه آموزشی گام اول سخن خواهند گفت.
این نشست به صورت مجازی و در بستر ایتا به نشانی، https:/www.skyroom.online/ch/tvibf2022/saadi-foundation چهارم بهمن ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی