جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۵۵ ق.ظ

برای آشنایی با تمدن بزرگ اسلامی ایرانی و همکاری های بیشتر زبان فارسی را یاد بگیرید

ایران آماده است به لبنان در برابر محاصره آمریکا کمک کند - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی به نخبگان دانش آموزی لبنانی توصیه‌کرد در یادگیری و تسلط زبان فارسی برای آشنایی با تمدن بزرگ ایران و همکاری ایران و کشورهای اسلامی تلاش کنندو با اشاره به اهداف مشترک دو کشور، نابودی رژیم صهیونسیتی را آرزویی نزدیک شمردکه پیوند کشورهای اسلامی را از پیش نزدیکتر خواهد کرد .

وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام صمیمیت و برادری دو کشور گفت: مدرسه در هر کشوری نمادی از آینده آن کشور است؛ وجود مدارسی از قبیل مدارس المهدی نمایان‌گر آینده روشن برای آموزش و پرورش لبنان است .

صحرایی همچنین با اهدای چفیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، به جمع نخبگان لبنانی توصیه‌کرد در یادگیری و تسلط زبان فارسی برای آشنایی با تمدن بزرگ ایران و همکاری ایران و کشورهای اسلامی تلاش کنند .

در پایان وی با اشاره به اهداف مشترک دو کشور، نابودی رژیم صهیونسیتی را آرزویی نزدیک شمردکه پیوند کشورهای اسلامی را از پیش نزدیکتر خواهد کرد .

این سفر در راستای همکاری و هم‌افزایی و استفاده از تجربیات و دستاوردهای آموزشی و فرهنگی این ۲ کشور  انجام شده است.

همچنین مقرر است در آینده نزدیک، همین تعداد دانش‌آموز ایرانی از سوریه و لبنان بازدید کنند. قطعاً این بازدیدها منجر به تقویت تبادلات فرهنگی و آموزشی بین این کشورها خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی