جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

اولین نشست مشترک مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه و دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی

اولین نشست مشترک مدیریت و روسای ادارات مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه با رییس و جمعی از اساتید ،دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریا، در این جلسه که با هدف بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک برای ایجاد تعاملات و تفاهم‌نامه‌های علمی و پژوهشی با دانشگاه‌های خارجی برگزار گردید، طرفین ضمن بررسی ظرفیت‌های موجود به بیان توانایی‌ها و دسترسی‌های موجود در هر یک از گروه‌های آموزشی برای ایجاد مبادلات علمی  با دانشگاه‌هایی از کشورهای منطقه پرداخته و اعلام آمادگی نمودند تا همه تلاش خود را برای ارتقای دانشگاه مازندران به‌کار گیرند.

 دکتر ناصر کردانی مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی نیز در این نشست با اشاره به ضرورت توسعه برنامه‌ها و تلاش برای عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های موثر و کیفی با مراکز علمی بین‌المللی و تبادل استاد و دانشجو، اظهار داشت: با هم‌افزایی و بهره‌گیری از همکاری و همراهی اعضای هیات علمی این دانشکده، قدم‌های خوبی برای جذب دانشجو و تبادلات علمی و پژوهشی با دانشگاه‌های مطرح بین‌المللی برداشته خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی