پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

آغاز دوره تابستانه «آموزش زبان فارسی» در شهر لاهور

دوره تابستانه «آموزش زبان فارسی» در خانه فرهنگ ایران در لاهور پاکستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، خانه فرهنگ ایران در لاهور، ششمین دوره آموزش زبان فارسی را در سال جاری برگزار می‌کند. این دوره مشتمل بر ۲۲ جلسه کلاسی دو ساعته و ۴ کارگاه آموزشی است.

در جلسه آغاز این دوره آموزش زبان فارسی، جعفر روناس؛ وابسته فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در لاهور به نزدیکی فرهنگ دو کشور ایران و پاکستان اشاره کرد و گفت: یادگیری زبان فارسی در خانه فرهنگ مزایای بسیاری دارد و فارسی‌آموزان علاوه بر آموزش زبان فارسی با فرهنگ و هنر ایران نیز آشنا می‌شوند که این امر در یادگیری سریع زبان فارسی به آنها کمک می‌کند.

وی ادامه داد: با یادگیری زبان فارسی وارد دنیای غنی فرهنگ ایران خواهید شد و حتماً می‌دانید که یکی از ارزشمندترین گنجینه ادب در جهان به زبان کشوری است که بالغ بر ۲۰۰۰ سال تمدن شهری دارد و با یاد گرفتن زبان فارسی کلید آن گنجینه را به‌دست خواهید آورد.

گفتنی است، خانه فرهنگ ایران در لاهور، با توجه به علاقمندی مردم ایالت پنجاب به ویژه مردم لاهور به آموزش زبان فارسی، دوره‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان را در سطوح مختلف به صورت حضوری و برخط برگزار می‌کند و فارسی‌آموزان از منابع درسی «بنیاد سعدی» که متولی آموزش زبان فارسی در جهان است، بهره‌مند می‌شوند.

پایان خبر


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی