پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ

دانشجویان ممتاز آموزش زبان فارسی بورسیه می‌شوند

 

مسئول خانه فرهنگ ایران و نماینده بنیاد سعدی در لاهور پاکستان از معرفی فارسی‌آموزان برتر پاکستانی برای دریافت بورسیه تحصیلی در ایران خبر داد.

 

به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، جعفر روناس؛ وابسته فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در لاهور پاکستان در بازدید از دانشگاه جی سی پاکستان گفت: خانه فرهنگ ایران در لاهور نفرات برتر المپیاد زبان فارسی در ایالت پنجاب و فارغ التحصیلان برتر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته زبان و ادبیات قارسی را برای بورسیه تحصیلی در ایران معرفی می‌کند.

 

وی اظهار کرد: گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جی جایگاه شناخته شده‌ای در پاکستان دارد و با توجه به تعداد دانشجویان زبان فارسی از اعتبار بالایی برخوردار است. خانه فرهنگ ایران به منظور تشویق و تسهیل در تبادل دانشجو، برای قرار دادن دانشگاه جی سی لاهور در فهرست دانشگاه‌های مورد تایید ایران مکاتبه خواهد کرد.

 

وابسته فرهنگی کشورمان بیان کرد:: با یاد گرفتن زبان فارسی کلید گنجینه ارزشمند ادبی در زبان فارسی را به دست خواهید آورد و امیدوارم در حضور اساتید باتجربه دانشگاه جی سی موفقیت‌های بی‌نظیری کسب کنید.

 

 

در این دیدار، غلام اکبر؛ رئیس گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جی سی لاهور ضمن تقدیر از حمایت‌های خانه فرهنگ ایران در لاهور اظهار کرد: دانشگاه جی سی در حال حاضر بیش از ۷۰ دانشجوی زبان فارسی دارد و رشد گروه زبان و ادبیات فارسی و موفقیت فارسی‌آموزان این دانشگاه حاصل شایستگی‌های علمی آنان، تلاش‌های بی‌شائبه اساتید زبان فارسی و نیز پیگیری‌های خانه فرهنگ ایران در لاهور است.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی